Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

marți, 1 iulie 2014

Formula 1 Cocktail cu aroma de fursecuri si frisca


Ingrediente:

- 2 linguri Formula 1 shake cu aroma de fursecuri cu frisca
- 250 ml lapte semidegresat (1,5% grasime) sau lapte soia

Optional: 
- 2 fursecuri
- 10 ml frisca
- samburi de rodie

Sugestie de preparare:

Cine vrea sa guste combinatia in 2 variante simultan, poate decora paharul de shake si cu elementele optionale. Astfel beneficiezi si de o masa sanatoasa, dar si de un  desert senzational!

Eu am regandit putin reteta (in lipsa unora dintre ingrediente) astfel incat ca ingrediente am folosit shake-ul de aceeasi aroma, 250 ml de iaurt (jumatate straciatella, jumatate afine), iar pentru desert am ales capsune in locul rodiei. 

A iesit asa ceva:



P.s. Shake-ul Formula 1 cu aroma de fursecuri cu frisca e preferatul meu! :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu