Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

marți, 7 august 2012

Despre produse din experienta mea - Thermo Complete



Despre Thermocomplete am sa va vorbesc mai mult din experientele clientilor mei cu el. Nu pot spune ca nu l-am incercat si eu, dar a fost pentru o perioada foarte scurta (dat fiind ca nu am avut vreodata probleme legate de surplusul de greutate), mai mult pentru a vedea ce gust are, cum ma simt eu cu el, ca sa pot la randul meu sa-l recomand mai departe. 
Apropo, acest test l-am facut cu absolut toate produsele Herbalife macar odata! Si nu pentru ca nu ar fi toate exceptionale, ci pentru ca anumiti suplimenti specifici pentru controlul eficient al greutatii pur si simplu nu mi se potriveau, caci nu ma confruntam cu problemele respective (vezi Cell-u-Loss).



Asadar, Thermo Complete este un foarte bun adjuvant in procesul de slabire, in mod special pentru persoanele ce au un metabolism incetinit (arderi foarte lente), persoanele ce au senzatii de foame constante, mananca mult sau au multe gustari intre mese, sau au mereu un nivel de energie foarte scazut. Ofera un amestec de teina din ceai verde, cofeina, yerba mate si cacao pentru imbunatatirea concentrarii si pentru a sustine vigilenta mentala. Datorita continutului de cofeina suplimentul ofera energie si vitalitate, acest lucru fiind deosebit de important in procesul de slabire (multe persoane ce tin diete clasice au caderi de energie in timp ce le tin).



Personal, am simtit o sporire a arderilor in timpul consumului de Thermo Complete, si bineinteles cresterea nivelului de energie. Clientii si clientele mele care l-au avut sau il au in programul lor personalizat, au sesizat imbunatatiri clare in ritmul de scadere in greutate, in nivelul de energie cat si in scaderea poftei de mancare exagerate.
Drept urmare, recomand Thermo Complete cu drag oricui vrea sa aiba un proces de slabire comfortabil, rapid si fara caderi de energie. Suplimentul costa numai 137 lei si contine tabletele pentru o luna si jumatate.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu