Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

duminică, 29 iulie 2012

Despre produse din experienta mea - Thermojetics Yellow



Produsul despre care am sa va vorbesc azi este unul foarte iubit in general de persoanele ce se confrunta cu probleme de glicemie, care nu se pot abtine de la a consuma dulciuri sau care au foame nocturna.
Este vorba despre Thermojetics Yellow, supliment bazat pe Crom si Garcinia Cambodgia (planta originara din Asia si India). In ce priveste cromul nu voi insista, cu totii stim despre efectele acestuia, si cat de necesar este spre exemplu intr-un proces de slabire. Insa legat de Garcinia, nu toata lumea ii cunoaste beneficiile, asa ca am sa va spun doar despre cateva dintre acestea. In primul rand, extractul din fructele si coaja copacului de Garcinia contine acid hidroxicidic, ce are capacitatea de a intensifica arderea zaharului din organism, de a scadea apetitul si de a impiedica formarea si depunerea grasimilor. In al doilea rand ajuta si la scaderea colesterolului LDL din sange. Deci beneficii majore pe mai multe directii.



Ce pot spune eu ca am simtit atunci cand am luat Yellow (caci curiozitatea m-a impins sa-l incerc, si pentru a vedea ce efecte are, dar si pentru a stii cui sa-l recomand si cum), este o totala lipsa de pofta pentru dulciuri! Am avut la un moment dat o ciocolata pe biroul de acasa, deschisa timp de o saptamana. Mai mult de un cubulet pe zi nu simteam nevoia sa gust. A fost o minune pentru mine, care in alte conditii as fi mancat-o in maxim o zi!
Asadar pofta de dulce chiar mi-a fost redusa substantial si asta in conditiile in care nu pot spune ca aveam pofte exagerate. Eu personal recomand cu drag suplimentul acesta pentru exact acele persoane pe care le mentionam la inceput. Fara doar si poate va va scuti (bineinteles adaugat intr-un program personalizat) atat de banii cheltuiti pe dulciuri nesanatoase, pe viitoarele medicamente (in cazul in care glicemia si trigliceridele sunt la limita) si de kilogramele in plus pe care le-ati acumula mancand acele dulciuri!



Thermojetics Yellow poate fi gasit doar la distribuitorii independenti ai companiei Herbalife (si in Centrele noastre), la pretul de numai  79 lei (echivalentul a 9 puncte de fidelitate). Cutia cuprinde 60 de tablete pentru o luna de zile.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu