Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

sâmbătă, 25 februarie 2012

Despre produse din experienta mea - Activator Celular



Si eu, ca si multe alte persoane, m-am confruntat cu o asimilare mai putin buna a elementelor nutritive din alimente. Din acest motiv, dar si din lispa unui aport corect al acestora, aveam diverse probleme, printre care si caderile de calciu. Nu vreau sa intru acum in detalii, insa ideea este ca erau puternice si foarte frecvente. Lucru ce s-a schimbat odata cu aducerea in prim plan a doua suplimente: Xtra-Cal si Activatorul Celular! 
Despre Activator nu va pot spune decat ca mi s-a parut foarte usor de inghitit, la propriu si la figurat. In sensul in care sunt capsule, nu tablete, si asta a contat mult pentru mine! Eram inainte de a intalni Herbalife o persoana careia ii era extrem de greu sa inghita pastile de orice fel. Daca vreodata (si spun asta pentru ca prefeream sa rezist decat sa iau un medicament - eram total impotriva) ma durea capul atat de tare incat sa nu rezist, trebuia sa tai in 2-4 bucati un simplu algocalmin! 
Insa lasand detaliile tehnice la o parte, cel mai important beneficiu de care am avut parte prin adaugarea la programul meu a Activatorului a fost asimilarea mult mai buna a elementelor nutritive aduse atat din produsele Herbalife cat si din alimentele obisnuite. Practic, toate produsele Herbalife au avut mai mult "spor" in a-si face treaba decat o aveau inainte. In plus, am simtit o adevarata ameliorare a diverselor pofte (fie ca era vorba de pofta de dulce, de sarat sau de orice)! In  felul acesta o ciocolata a reusit sa "reziste" pe biroul meu mai mult de 30 de minute (adica am avut-o langa mine o saptamana), lucru nemaintalnit inainte!
In plus, datorita acestui supliment, combinat cu PPP, am reusit sa-mi cresc masa musculara cu 3,5 kg intr-o luna si jumatate. In general, Activatorul sprijina si persoanele in procese de slabire/modelare, ajutand metabolismul sa "arda" cum trebuie. Nu pot sa spun mai mult decat ca merita incercat, in special daca sunt probleme in asimilare, pretul acestuia fiind de numai 92 lei, pentru o luna de zile!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu