Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

duminică, 19 februarie 2012

Despre produse din experienta mea - Cell-U-Loss



A venit vremea sa vorbesc si despre produsul preferat al mamei. Cell-U-Loss este un supliment alimentar ce sprijina mult in lupta cu celulita. Perfect pentru modelare, contureaza usor formele corpului ajutandu-l sa slabeasca numai din anumite locuri-problema! Este genial, cel putin asta spun persoanele carora le-am recomandat produsul in program. 
Eu personal l-am consumat pe o perioada limitata, cand mi-a iesit fierul la limita inferioara la analize. Pentru ca are in compozitie o cantitate generoasa de fier si vitamina C, am zis sa il mananc pentru cateva luni, sa vad pana la urma ce efecte are. Efectele nu au intarziat sa apara: la urmatoarele analize fierul era in limite normale, aspectul pielii mele era mult imbunatatit (nu pot spune ca aveam celulita, dar o sa fiti surprinsi ca si persoanele mai slabute au complexe de genul asta) si ma simteam excelent. 
In familie, dupa cum spuneam si mai devreme, mama a fost prima care l-a testat, in programul ei de modelare. Ea chiar avea probleme cu celulita, cu care se lupta de ani de zile cu tot felul de creme si manusi de masaj, fara vreun rezultat notabil. EI bine, cu un program personalizat care a cuprins si Cell-U-Loss, a dat o multime de centimetri si 6,5 kg in 2 luni de zile! Se simtea si arata extraordinar. A ramas fidela shake-ului Formula 1 si Cell-U-Loss. De indata ce simte ca are cativa centimetri in plus, isi comanda produsul care e sigura ca o va ajuta!
Lasand insa la o parte rezultatele mele si ale mamei, am cliente ce au dat jos incredibil de multi cm cu acest produs, cum este de exemplu A.T. (nu pot da numele intreg pentru a pastra intimitatea persoanei), ce a slabit peste 80 cm in circumferinte in 6 luni cu ajutorul Cell-U-Loss, si alte nenumarate exemple de acest gen. 
Asadar pentru toate aceste beneficii, ce pret credeti ca are minunatia aceasta? O sa ramaneti mai mult decat surprinsi: numai 72 lei pentru o luna de zile!! Si da, vine la pachet, asa cum vin toate celelalte produse Herbalife, cu un consultant ce va va monitoriza evolutia in mod constant!



Si in cazul in care nu-i cunosteati rezultatul mamei, o sa-l mai arat odata, pentru a va minuna si voi asa cum am facut-o si eu:


Inainte
Mama mea la 8 ani dupa primul rezultat. Acum are 48 ani! 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu