Subscribe:

Wellness Coach Herbalife

duminică, 29 ianuarie 2012

Despre produse din experienta mea - Aloe Drink



Nu intamplator am ales sa va vorbesc despre produsul acesta. De curand s-a lansat varianta lui imbunatatita, despre care va spun imediat!
Insa legat de experienta mea, trebuie sa recunosc cinstit ca e unul dintre produsele mele favorite. Nu vorbesc de gust (care este exceptional - dulce-acrisor), nici de faptul ca ajuta enorm oamenii care nu beau apa multa (asa cum eram eu acum 5 ani), ci vorbesc despre faptul ca pentru mine a insemnat o digestie buna si normala asa cum nu am reusit sa am toata viata mea inainte. A insemnat disparitia unei frici pe care o aveam constant, si anume teama de a merge la toaleta! A insemnat promisiunea unei vieti normale, fara riscul de a face cancer la colon sau diverse complicatii in orice moment. In alte  cuvinte Aloe Drink a fost in programul meu de digestie unul dintre produsele cheie!
Este practic un concentrat de Aloe, ce contine extract dintr-o frunza intreaga de Aloe, insa din care a fost extrasa aloina (elementul care ii da gustul amar), ramanand doar un gust placut, in combinatie cu apa (200-250 ml). Este de un real ajutor pentru persoanele cu constipatii cronice, sau care au probleme digestive de orice fel pentru ca sprijina eliminarea toxinelor din intenstin, reface flora intestinala si cicatrizeaza micile "rani" sau iritatii din interiorul tractului digestiv. Pentru mine a mai functionat foarte bine si in procesul de detoxifiere, ajutandu-ma la curatarea margarinei si a tuturor nebuniilor toxice pe care le-am mai ingerat in inconstienta de-a lungul anilor. 
Se poate folosi in diverse moduri, dizolvat in apa pentru a va ajuta sa beti cantitatea zilnica recomandata de apa, dizolvat in ceai pentru cei cu gusturi mai aparte, sau adaugat la salata in loc de otet, pentru a o lega si a-i da un gust inedit! 
Asadar recomand cu drag oricui vrea o detoxifiere a tractului digestiv, pentru cine isi doreste o digestie corecta (asta inseamna intre 1-3 scaune pe zi), sau cui isi doreste o sanatate digestiva ok pe termen lung.


Bautura de Aloe poate fi achizitionata la un pret de 113 lei, iar recipientul contine aproximativ 15 portii.


Insa asa cum va spuneam, de curand s-a lansat ceea ce asteptam de foarte multa vreme! Anume, Aloe Drink cu aroma de Mango, intr-o cantitate mai mare! Nu mai vorbim de avantajele de care spuneam mai sus, dar gustul...GUSTUL! Este unul de exceptie! 
Aloe Mango este special si prin prisma faptului ca este primul produs la care putem garanta calitatea si naturaletea ingredientelor, caci este primul din proiectul "From seed to feed", proiect ce presupune o mare investitie din partea companiei in tot procesul de productie, fiecare ingredient (de la samanta pana la produsul finit) fiind sub stricta observatie a Herbalife. 
Asadar cu mare incredere, comandati-va Aloe Mango pentru o surpriza gustativa extrem de placuta! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu